sobota, 17 sierpnia 2019

Godzina 3:30..moj spacer, przymuszony bo nie chce wracać do domu, nie chce Cie widzieć, a do rodziców nie pojadę o tej porze.. Nie wiem co się dzisiaj stało, nie pojmuje niczego.. Nie wiem kto zawinił, ale wiem jedno.. Nie możemy być razem, nie możemy w to brnac.. Lukasz wystarczy. J mówię dość, dość temu wszystkiemu.. Dość naszej miłości, dość nam.. Jestem zmęczona nami, zmęczona tym. Co się działo ostatnio..nie chcę już tego.. Nie chcę być z Tobą, nie chce być z kimś kto nie docenia niczego. Nie docenia tego wszystkiego co ja chciałam Ci dać.. Zawsze wierzyłam w to że da się to odbudować.. Dzisiaj jestem pewna że nie..jestem pewna, że to koniec, koniec Naszej historii, koniec Naszej miłości, koniec Nas.. Nie życzę Ci źle.. Życzę Ci jak najlepiej, żebyś był szczęśliwy, tak jak ja byłam kiedy Cię poznałam, kiedy Cię pokochałam.. Żebyś poznał kogoś kto będzie w STANIE Cię zmienić, kogo Ty pokochasz.. I życzę Ci, żeby ta miłość była taka jak Nasza na początku.. Bądź szczęśliwy..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz