sobota, 20 lipca 2019

Urodziny..czego sobie życzę.. Nie życzę sobie niczego więcej poza spokojem i zdrowiem, którego ostatnio tak bardzo mi brakuje.. Jeszcze nie tak dawno powiedziałabym że moim marzeniem jest to, żeby nie pił, dzisiaj wiem, że to nierealne a ja takiego życia nie chce, nie chce życia z kimś kto przy najmniejszej okazji idzie sam, zostawiając mnie samą..dzisiaj jestem pewna, że to co Nas łączy to nie jest żadna miłość.. Ja jestem tu tylko dlatego, że mam dach nad głową, a On.. Bo ma z kim dupe wozić.. Tylko dlatego, tu już nie ma miłości, kochania.. Chociaz cholernie chciałabym żeby było jak wcześniej, żebyśmy byli za sobą tak jak było do tej pory.. A ja nie mam już siły walczyć.. Urodziny spędzę sama, tak zapragnelam, będzie płacz, będzie ryk ale jeśli mam spędzać je z osobą dla której nie jestem najważniejsza to wolę je spędzić sama.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz