niedziela, 16 czerwca 2019

Ciężko mi dzisiaj. To chyba ten dzień kiedy chce mi się tylko wyć, chce mi się płakać bo chociaż tak cholernie chciałabym być z Tobą to wiem jak mnie ranisz, jak cierpię.. Ile kosztują mnie te wszystkie kłótnie, te wszystkie słowa i fakt może sama popełniam błędy i jestem trudna ale nigdy nie chciałam dla Ciebie źle..chciałabym się do Ciebie przytulić, wyplakac to co we mnie siedzi..Łukasz zaczęłam się bać o siebie, o Ciebie. Nie wiem czy tak ma to wszystko wyglądać, nie wiem czy potrafię na nowo Ci zaufać pomimo tego ile razy mnie zawiodles, nie wiem czy potrafię zapomnieć o wszystkim i zostać z Tobą..nie wiem czy zdołamy posklejac ten związek, czy zdołamy zrobić coś żeby było dobrze.. Nie wiem Łukasz, nie wiem co dalej, nie wiem czy chce..mam tyle wątpliwości co do Nas, czy powinniśmy być razem..wiem jedno chciałabym żebyś teraz tu był, żebyś mnie przytulił, żebym zasnela przy Tobie, chciałabym żebyś mi powiedział, że mnie kochasz i będzie dobrze.. Zawsze w jakiś sposób bede Cię kochać..zawsze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz